Neem contact op via WhatsApp

Sparen voor korting, hoe werkt het?

Voor elke euro die u uitgeeft in onze webshop ontvangt u 1 spaarpunt (exclusief eventuele verzendkosten). Bij elk product staat aangegeven hoeveel punten u ontvangt voor dat product.
Elke spaarpunt is 5 eurocent waard, heeft u dus 100 spaarpunten betekent dat dus al €5 korting op uw volgende bestelling!

Om gebruik te maken van ons spaarprogramma heeft u een account nodig in onze webshop, maak deze dus aan voor of tijdens uw bestelling (vergeet niet aan te vinken dat u onze nieuwsbrief wilt ontvangen voor het laatste nieuws en leuke aanbiedingen!).

Heeft u eerder een bestelling geplaatst als gast en wilt u binnen een jaar toch gebruik maken van onze spaarpunten, neem dan even contact met ons op. Wij maken dan een klantaccount aan en zetten de spaarpunten er meteen bij.

Kijken hoeveel punten u al gespaard heeft?
Log dan in op uw account en ga vervolgens naar “Mijn Account” (zichtbaar links boven als uw naam)  en klik op "Mijn spaarpunten", daar ziet u het door u gespaarde aantal punten staan.

Voegt u tijdens het shoppen producten toe aan uw winkelwagen, dan ziet u op de winkelwagenpagina ook een overzicht van het aantal punten u ontvangt met deze bestelling.

Ik heb een bestelling geplaatst maar nog geen spaarpunten ontvangen?
Spaarpunten worden automatisch bijgeschreven als uw bestelling is afgeleverd.

Hoe wissel ik spaarpunten in?
Zoals hierboven vermeld, ziet u in uw winkelwagen een overzicht van de spaarpunten, hier kunt u ook kiezen of u gespaarde spaarpunten in wilt wisselen voor korting. Vul in hoeveel van uw spaarpunten u wenst te gebruiken en klik op "inwisselen", u krijgt nu direct te zien hoeveel korting u zult ontvangen op de bestelling.

Hoe lang zijn mijn spaarpunten geldig?
Uw spaarpunten zijn een jaar geldig.
  

Heeft u verder nog vragen?
Kijk bij FAQ - spaarpunten of als uw vraag daar niet tussen staat neem dan contact met ons op.